«Ди Джи Софт» ООД е създадена през 2011 година, в резултат на дългогодишния опит на основателите си в областта на разработването на софтуерни продукти и в отговор на постоянно нарастващите нужди на потребителите от качествени продукти за оптимизиране на бизнес процесите чрез въвеждане на софтуерни технологии и иновации. Основната дейност е разработване на поръчкови софтуерни продукти за оптимизиране на бизнес процеси, консултации в областта на софтуерните технологии и иновации, уеб базирани решения с фокус върху моделирането, автоматизирането, управлението и оптимизирането на бизнес процесите с цел подобряване на резултатите на предприятието.
Във философията на фирмата ни стои убедеността, че в бизнеса едно от най-важните неща е вдъхновеният екип. Ние припознаваме фирмените ценности и цели като свои и сме мотивирани да отдаваме както професионализъм, така и емоция и сърце на проектите, върху които работим. Вярваме в своята мисия, работим за своята кауза. Възприемаме задачите, отговорностите и успеха за общи, което ни прави по-добри съекипници и професионалисти.
Наша основна цел е да подпомагаме клиентите си в оптимизирането на ефективността от работата, като им предлагаме лесен и систематизиран достъп до информациятa, от която имат нужда, за да вземат подходящите решения за своя бизнес. Ние не предлагаме универсални, а индивидуални решения за предизвикателствата, пред които е поставен клиентът. Вярваме в закономерността „печеля–печелиш” и затова растем заедно с клиентите си.
OOD.bg е безплатна платформа за електронно фактуриране, създаване и обработка на първични счетоводни документи. Софтуерът е свободен за ползване продукт за фактуриране, който способства бързото и лесно създаване на документи и надеждността при тяхното съхранение. Той е удобен и лесен за работа, адаптивен към дейността и политиката за счетоводно отчитане. Като счетоводен софтуер OOD.bg е ценен инструмент за автоматизация на счетоводните процеси във Вашата фирма. Това включва издаване на фактури, дебитни известия, кредитни известия, проформа фактури, протоколи.
Софтуерът е уеб базиран, което позволява на всички потребители по веригата да обработват и получават документи в реално време, своевременно да ги редактират, без значение къде се намират и без да изискват каквато и да е инсталация. Потребителите имат достъп до над 10 типа справки в PDF и EXCEL.
Всички реквизити в счетоводните документи са синхронизирани с последните промени на българското законодателство и са в съответствие с изискванията на Националните стандарти за Финансови отчети на малки и средни предприятия.
Безплатна и лесно достъпна програма;
Едновременна работа с множество фирми;
Синхронна работа с данни в неограничен брой периоди и години;
Генериране на различни видове оборотни ведомости с различна степен на аналитичност;
Анулиране;
Гъвкава система в номерирането на документите;
Архивиране и възстановяване на данните;
Издаване на електронна фактура (eFaktura);
Работа с повече от една банкови сметки;
Набор справки за анализ на данните;
Опция за автоматично извличане на всички данни за контрагент по въведен ЕИК;
Експорт на всички издадени документи;
Импорт на издадените документи от различни групи стоки;
Импорт на номенклатури;
Възможност за изготвяне на различни справки при заявка на клиента.